det känns som filmerna förvandlar mig på nått konstigt sätt.

hej alla älsklingar :*

asså jag har sett filmen nu,
FAN VAD BRAAAAAAA DEN VAR!
man kan inte gemföra om 1an var bättre eller om 2an var det, för utan 1an skulle ju inte 2an ha någon mening,
båda är helt underbara!
fan vad snygg robert är och taylor också!
KÄR KÄR KÄR!
asså varje gång jag ser någon av filmerna blir jag som typ förtrollad.
det far inte grymt mycket tankar och känslor in i mig.
vet inte hur jag ska beskriva det, men jag är verkligen kär i filmerna och skådisarna,
kände att jag vill gråta 1000 gånger i den här filmen, och le 1000 gånger.
okej jag kommer inte komma på ord hur bra den var.
FAN VAD JAG ÄLSKAR TWILIGHT/NEW MOON! <3<3<3
nu taggar jag 3an!
tycker det var dåligt slut på den här filmen, stackars taylor.
vetinte om det var för jag laddade hem den eller slutar den då han säger typ;
jag vill att du ska gifta dig med mig bella.?
10/10 N :]

damp, :] skulle kunna skriva as länge, men aja ska dra nu puss :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

den slutar så

2010-01-11 @ 19:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0