träningsverkstan

hej alla sötnosar :)
idag har jag haft elevensval & då fick jag träningsverkstan,.
det ligger i stan så vi shoppa på lunchen och åt :)
såhär såg min dag ut:

första passet var med
spinning/core
men vi fick börja med core i halvgrupp medans den andra gruppen fick spinning sen bytte vi,
jag älskar och träna, men shiet vad spinning var jobbigt, alla stanna och det var ju mitt på dagen,.
men jag och melinda kämpa på, och det var typ svennebanan medans vi cyklade och sånt :p
lite nyare musik alltså.
sen så vare lunch och jag åt kycklingspett från ica sen så åt melinda från frasses,
jag har ett löfte att ine äta skräpmat så man måste ju hålla det :)
le="text-align: center;">har haft det i snart ett år :) inte svårt elelr nått :p
sen köpte jag uggs som jag har väntat på i flera månader, lixom köpa på sommaren? nej tack.
sen så hade vi boxning fett kul att boxas mot melinda, sen lite situps och sånt,
men hinner inte skriva mer nu, skriver senare eller nått, ska skynda mig, har innebandyträning nu  :*
pussss/N

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart köpte du uggsen och hur mkt kosta dom?

2009-09-28 @ 19:12:42
Postat av: you know my name, yes!

har också uggs(:

2009-09-29 @ 19:15:24
URL: http://mathildemedm.blogg.se/
Postat av: Malin

jga vill oxå ha uggs, elr jga har från förra året, men jag gillar inte dom:)

2009-09-29 @ 21:22:28
URL: http://malinelgale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0