min barndom :)

hej alla sötnosar :)
ja jag hade tänkt prata lite om när jag såg ungefär ut såhär;
aja okej, kanske lite äldre, har tyvärr ingen sån bild, men kan ta sen från min söta mammas dator :)
sen kan jag lägga in as söta bilder från ersdungen :] typ skolavslutningen, och sånt :)
aja jag var ungefär såhär,
när mamma kollade bort 2sekunder så var jag redan borta vid ängen,
jag älskade mamma, jag ville inte att hon skulle vara borta, jag haatade kall oboy,
men nu älskar jag det, jag lekte med dockor & sjöng hela tiden gjorde typ inget annat förutom vara med min granne frida, som är jätte stor nu hon heter frid_a på apberget :)
sen så var jag såklart med andra, jag minns att jag och oscar duschade en gång när vi typ var 3 år under en sån där grej,vid en knut av ett hus, sen badade vi i vattenpölar, och jag menar då BOKSTAVLIGEN.
sen så varje gång jag sk ulle sova så sa jag alltid såhär;
godnatt mamma,godnatt pappa, godnatt adam,godnatt madde, godnatt missan,melon sen alla mina gossedjur, missan&melon var några av mina favoriter, sen så sa jag asså allt, typ godnatt tvn,godnatt skrivbordet,godnatt gud, sen orkade jag inte säga mer så jag bah; godnatt alla! eller inte dom jag hatar, eller jo godnatt, sen ville jag att alla skulle få lika mycket godnatt, så det tog ungefär en timma innan jag skulle somna, jag gick efter min storebror hela tiden, jag var precis som han (fast tjej såklart.) eller inte precis, men han gav bort allt, han var världens bästa storebror och det kan jag lova. han gav bort allt han ägde till sina kompisar, och såklart gjorde jag samma, jag minns hur mycket  jag såg upp till han, sen så minns jag att jag alltid hade pippi,hon var lixom min förebild typ, vem ville inte blåsa som henne lixom? vara så stark? jaag, men sen var ju madde min lillasyster där,
jag hade fått mina nyyyaste stövlar jag var jäätte glad, det var pippi på dom, sen så tog madde dom även om dom var flera storlekar större, hon var så gullig, men hon var jäätte jobbig, hon drog mig alltid i håret, men ändå pysslade jag om henne, om man leker med dockor hela livet, vill man ju ha en egen docka som ingen annan kunde ha, det var madde hon var min docka, jag bytte blöjer ibland :) även om jag var typ 4 år? haha men jag håller fortfarande på och gör det :) hon är min lilla ängel, skulle inte klara mig utan henne, sen adam är helt underbar,världens bästa brorsa, sen varje gång vi skulle sova så bärde micke (min styvpappa) oss upp och ner, eller så tävlade vi, sen grät jag as mycket om jag inte vann ;] ja men det var så sjukt mkt :)
den tiden var världens största problem när en barbiedocka gick sönder..
och man behövde typ inte göra nått, man kunde leva sig in i sagornasland (askungen och allt)
där allt är sött och underbart. jag var wb barbie seriöst :) aja men ni får nöja er med dethär,
det var ju ganska mycket
ha det så bra puss/N :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

HHAHAHAHAHHA;godnatt tv:n, godnatt skrivbordet! :], ahhahahahahhahahah grät för att du inte vann :]

2009-09-25 @ 23:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0