melinda och jag ser på topmodel

hewjj sötsaker,
sitter nu med melinda och vi ser på topmodel :)
om ni inte visste så har typ tyra banks 45 på fötterna om det inte var mer,
själv har jag 35-37 :)
jag älskar top model, och tyra banks värkar vara världens bäta människa typ,
hon har ju blivit misshandlad av sitt ex.
jag började se på tyra banks show förr hela tiden och allt,.
jag älskar det, det är fett bra, hon har så bra saker att säga, hon är så smart eller hur kan man förklara? ..
jo men det får förklaras så, hon är jätte fin också, men hon är ju modell, och att skapa drömmar till andra att göra topmodel är jävligt bra :) hon är stark. man märker hur hon förklarar allt för modellerna hon har ju sååå rätt!
efter topmodel eller senare ska jag och melinda träna på engelskan som är till imorgon!
jag har inte tränat så det blir att göra de t hela kvällen :)
jaja ska vara social med melinda nu så puss/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0