maryam :)

hej bloggen :)
igår hände inte så mkt marcus och robin kom snabbt sen fick dom lov att fara hem.
marcus ville bara träffa mig snabbt, han kunde ju inte så länge, deras mamma dampa så a.
älskar dig marcus sjukt mkt<3
sen hände lite greejs ; p
aja sen så nu är jag med maryam&min lillasyster madde vi typ har haft fett kul vi vaknade kring 10
sen körde vi ett sjukt bra spel haha men maryam typ dämpa och allt, nått elefantspel?
säg till om jag ska länka sen:)orkar inte nu :)
men sen så garva vi fett mkt när jag kasta en ostboll på madde, jag bah; det var ostmannen.
sen börja vi snacka om en sak som vi gjorde när vi var mkt mindre,
så sjukt glad att jag har varit med dig i 3 dagar och 2 nätter nu, du är min bästavän :*
taggar inte skolan, vf kan inte helgen bli mycket lääängre? '
aja men nu ska jag äta lunch hare så bra puss skriver sen :*
puss/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0