marcus<3

heej bloggen och alla snyggingar.
jag var med melinda efter skolan,
sen på kvällen var jag med marcus stenseth min älskling<3
du ska bara vet hur mkt jag älskar dig,
jag tror allt kommer bli lättare nu ändå,
det var; marcus,robin,melinda&jag
lägger ut typ 3 bilder imorgon, men det är inga speciella bilder menmen :)
its alright, vi börjar typ 8.40 imorgon, emn ska ändå upp 6 typ ;]..
älskar att se tv på morgonen, typ the voice och se hur mkt dom klagar på allt och alla :p.
sen köpte vi b&j's och lite till och såg på idol SOM VAR I UMEÅÅÅ! men vi missade mer än halva.. :(
magnus jamalde skulle typ söka men han var för nervös, eller han sökte men han var för nervös för tv eller vad det var, den killen är fan kung, min gammla breakdance lärare :)
aja får se via tv4 sen imorgon :) men nu ska jag plugga vidare på engelskan vi har 21 glosor.
kan alla men har tränat en gång, stooolt :)
aja skriver imorgon då  puss/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0