lite bilder och sånt:)

heeej bloggen :*
förlåt att jag inte skrivit igår eller så men jag har haft fullt upp okej vi tar hela dagen från början, jag vaknade as tidigt igår och fixade mig till skolan och sånt. sen hade vi innebandy på morgonen men jag har ont i huvudet så jag slapp.
oscar goes modellll

sen så gick jag och melinda på våran håltime som varade i typ 2 och lite mer till vårat hemliga ställe sen tog jag några kort i ett träd, här är ett av om :*
enter;">

och lite mer pix från våra böcker osv?..



haha vilken bok väljer ni min (blåa) eller melinas western?... bok :]
aja sen drog vi för att kolla på fotbollsmatchen med det var att ta kort ist :)
haha efter typ att gått runt i 1 timma :]


sen tog jag bara lite random pix, tex jag målade ett hjärta med ett läppstift jag hitta i fickan :]

hahahah, ääässs :]
sen drog vi till h&m vi skulle köpa nått till skolfotot men jag tar några kläder jag bara hitta i garderoben och fixa till dom, melinda ska typ ha den vi köpte, asså vi köpte leopardt-shirten för 49.50 :):):)
och dom är as snygga, jag testade först en blå men ville ha mindre då köpte melinda den och jag köpte ett lila :)
tror hon ska ha sitt blåa :)
sen fixade vi oss så vi skulle veta hur vi skulle se ut så här är resultatet;

lockade håret :] aja men så ska jag nog se ut idag så ska fixa mig nu & melinda alltid fin :*
puss/N
btw. alla bilder är klickbilder :)
& klaga inte på mitt stökiga rum jag har städat nu det var bara lite krig där igår:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0