hemma hoss kusinerna på ch ;* ( från igår eller förrgår)

heej bloggen, det här blir näst sista inlägget men inte det minsta :*
asså för ikväll alltså och med alla bilder,
det här är från igår eller förrgår så alla vet :)
jag diggar maddes stil :*
världens bästa lillasyster det kan jag LOVA!

tysst säg inte att jag tog hennes saker :].
div>

madde råkade kasta en sån där blå grej i mitt huvud, ni vet innan man slår brukar ma ta som en fyrkantig grej som är blå och är som en krita och skruva längst fram där bollen ska nudda,
alla brukara springa runt och sätta blå färg på varandra. :].. jaja a en sån råkade hon kasta i mitt huvud :p


världens finaste och bästa mamma :*
älskar dig och kommer alltid göra, du är underbar.
har inte tid att skriva för du kommer bli besviken på mig om jag inte lägger mig snart.
men du betyder mer än tusen ord ska du veta :)


haha skön stil, världens bästa syster, samma med mamma kan inte skriva,
men du betyder mer än tusen ord ska du veta, älskar dig :* du är världens bästa dansare också,
du är så söt typ när du springer och kramar mig på skolan, är så glad att jag har dig! <3
nu till sista och jag menar SISTA inlägget för idag
puss/N

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig allt som går och tusen gånger till./Mamma

2009-09-16 @ 19:11:34
Postat av: emelie syssling

Åh vad ni är söta, saknar er <3

2009-09-19 @ 15:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0