hemma hos melinda :)<3

heej bloggen, är hemma hos älsklingsmelinda,
hon sitter och äter medan jag får sitta vid datorn i hallen,
vi ska se idol ikv, haha kissies brosa var ju med i förrgår, vad tkr ni om han? jag tycker inte han var nått speciellt om man säger så, så jag venne, kanske hn skämde ut sig, kissie själv hedde inte ut videon där han var med utan bara bilder, det är ganska lågt av hennne, som hn tkr själv att hennes bror var dålig, men aja det är hennes sak,
annars diggar jag fan kissie :) sen igår vare så sjukt sköna killar med! haha typ sprang in i dörren,
orkar inte lägga ut en video men haha säger jag bara :D så sjuuukt sköna 1-0 till dom.
sen vare typ flera as bra :) men aja jag och melinda ska nog hitta på nått snart.

hon vill ha b&js så hon ska fixa ihp pengar tede, ganska grymt äre att jag varit är inne på b&j's affären i sthlm typ före dessie&paow eller dessie men jag tror det var före paow med.. 
:) sjuuuhuhuhulkt najs :] och jag måste då träffat amirs kompis typ för hn jobbar där? aja..
men jag har fått problem med magen och mina lungor så jag måste typ äta nyttigt, mina lungor sticker ut as mkt så man typ ser rebena, om jag har linne så ser man dom också, jag vet inte vf ska kolla upp det imorrn, imorgon får man kramen av marcus älskling efter oriteriengen ( om jag kan vara med) ,längtad. men aja det blir najs, men nu blire bara vatten :]
skriver sen imorgon lr ikv


sötnos, där varu aaas brunett och allt :*
fett fin, nu äru typ blnd/brunett har inte lika mkt smink,
men ändå lika fin du är fin på alla vis (L)

puss/N



Kommentarer
Postat av: Anonym

haru varit tsm med ngn på skolan? isf vem? asså vilken klass.

2009-09-11 @ 19:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0