håller på bli frisk! :D

heeej bloggen! :*
jag är jätte glad just nu,
för jag känner att jag håller på att bli frisk,
och ni ska också vara glada,
för min blogg blir myyycket roligare när jag är frisk, nu finns inget att läsa om :p
jag har jätte tråkigt men är glad,
ser på tv, är inne på facebook
och är nu typ på level 9 fett stolt.
alltså i farmbille.
sen i yoville är jag på level 9 också xd
började spela spelen för typ 2/3 dagar sen så är fett stolt :]
smsar också bla. med:

jag älskar dig marcus,
du är så sjukt underbar,
du är seriöst världens bästa kille gbn, .
jag älskar dig så sjuuukt mkt!
du skulle nog inte förstå
puss:*


svar: jag och marcus har inte hunnit tagit en bild en,
vi har inte tänkt så mycket på att ta kort, men det blir nog snart.
då lägger jag in bilden :) lovar faktiskt det.
och om videon jag skulle göra när jag lockar håret, försökte jag göra igår,
men mamma kom in och förstörde den, fixar den sen :*
puss/N

Kommentarer
Postat av: Me

Din kille ser ut att vara typ 12 :O

2009-09-27 @ 21:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0