godiiis is my life haha skoja

jag har seriöst aldrig ätit en godispåse själv iaf inte på flera år :) har nog aldrig,
så nu har jag köpt en påse som jag ska äta aldeles själv (A)
lakristnappar<3333, melonskivgrejer och alla goda godisarrrr (A)
ska vara med melinda men hon har godis själv, sen gör vi popcorn och tjockar oss,
om hon inte har godis så ska vi fara och köpa, om ni ser oss, varje kväll beter vi oss som fyllon,
och jag är seriös, vi typ ramlar, vi blir full om vi äter godis och skrattar, eller dricker typ läsk? och skrattar.
men vi måste iaf skratta (A) men nu ska jag dra mig vidare,
hoppas alla mina bloggläsare och såklart alla andra ska få en trevlig kväll.
ha det så bra, det är lördag! leeev!<333
puss/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0