gammla inlägg kommer

heeej bloggen och alla söta blogg läsare,
jag tänkte faktiskt vara med min älskling marcus idag,
han typ väntade och sen vare ju så kallt så det vart inget men ni gjorde kvällen fett rolig ändå :)
som sagt på dagen vare skola, en kille i livskunskapen sa en massa saker jag började stirra mot hans ögon och bara lyssna. jag älskar när nån pratar hur allt varit i deras liv, han hade varit en kille som bråkat inte gjort vad han skulle, lärarnas mardröm helt enkelt, han typ satt stift på stolar och allt som man kunde göra, bråka med alla han bara såg.
klasskamrater han träffade tog en annan omväg om dom såg han komma. ganska hemskt egentligen,
att vara så rädd för en typ seriöst drömma mardrömmar, iallafall så ringde han dom långt efter i livet,
och dom hade inte kunnat gå vidare, så alla vart lättade till slut. jag var helt inne i hans historia.
tänk att männsikor kan ha så intressant liv, egentligen..
sånt tänker man inte på nu, men snart kommer jag kanske ångra jätte mycket som hänt tidigare i livet.
Jag har ju inte alltid varit duktig och allt sånt, har vissa dåliga dagar som jag faktiskt inte vill skulle hända.
men allt leder till nått bra, visst? men jag tror ju på öd et att allt händer av orsaker.
men jag vet inte alla har en egen åsikt. det kanske är nått att tänka på?.
aja han gjorde iallafall att jag skulle tänka om lite, det är en chilllektion :) bara typ sitta och lyssna.
men sen vare ju matteläxa.. i hate it men det måste ju göras :) men jag är ganska bra på matte så det gick bra.
inte för att skryta asså, nu blir det innebandy imorgon taggar sjukt!
taggar elevensval,trettondagcupen och allt nu!
men om vi ska komma till kvällen så smsade filip&oscar om vi ville se idol med dom; som alltid :)
sen så hade ju jag och melinda gjort dricka och allt jag bah;
men du vad ska vi göra med drickan?
melinda; VI TAR MED DEN! :)
så det vart så iallfall som tyckte vi var fett random och tjocka .
men vi såg typ inte på idol utan dom tryckte på nå gubbsimm haha vi bah ; fags och allt.
seriöst värsta porr? & med gubbar? NEJ TACK!
men dom bytte inte, så jag och filip typ slog ihjälvarandra för han hade fjärkontrollen, men såklart äger man så jag fick den i några sekunder, en gång hade jag den typ i 5 minuter... men då hade det slutat, filip ringde hl (hetalinjen) hah han bah; hallå? (kvinnoröst)
sen så drog han hem efter ett tag, jag,melinda&oscar läste nå gåter,norrman historier,och alla barnen,
min favorit är lätt;
varför her norrmännen p-piller i näsan?
svar: för dom vill inte ha snorungar
&
alla barnen hade vita byxor förutom linda (melinda) som hade glömt sin binda.
det står (melinda) för oscar sa så :]
sen så kollade vi i skolkatalogen,
min älskling marcus var feeett söt i 2006 och den gröna skolkatalogen :]
sen filip hahahahah :] omg fett olik
sen följde jag melinda hem, haha det var en as läskig gubbe vid backen vid ängen,
han typ stanna sen så började han typ springa när han såg oss, och allt fett äckligt ;s
aja det var ett fett långt inlägg men ni kanske inte förstår hur roligt vi haft,
se hur alla förändrats; oscar (långt lockigt hår) mattias; långt hår med ett hårspänne :]
och jätte mycket sånt.
bilder från dagen;
hah oscaar b :]*
(inte han jag var med)

det står nikolina, men det är typ nikolina lundström men sooo? ;]

alltid så sjukt äcklig mat på skolan, eller nästan iallafall.
omg äre bajs? ser ut så iallafall. ofta man kan äta det?
ehh.. hellre bajs typ ;s..
haha fejjsssbild :*
melinda tar bort den om du vill bara att säga till<3

på kvällen, klaga inte råkade spruta parfym på spegeln, men ska tvätta bort det :]
jag vet att ni egentligen vill hamna ute på min blogg men ni vågar inte erkänna det ;]..
men filip thats sucks 4u för det kommer bilder nuuu;
fett suddig men hahahaah! omg fett olikkk :] och patrik är med och allt :p
filip --->
dagens heting hahahah! omggggggg! jag vet att du hatar det här men yeye ;]

aja nu kommer jag lägga ut bilder i ett annat inlägg från typ i måndags eller från typ förra veckan
puss/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0