gammalt inlägg men gammla bilder (okej några dagar gammalt) - sista kvällen som mörkblond.

heej bloggen det här är från en kväll på obs och lite sånt innan idol ;]



obsssss<3 jag vet att det heter coop forum men det göre inte för mig,
kommer alltid heta obs :)


polisen, eyy ta tjejen med battle box tröjan :] skoja :) 
men mamma drev att hon skulle säga så ;p 

innan blonderingen som hände på den där kvällen.

fett najst att dom gör samma sak :) 
asså kolla på planchen och sen på madde :)

mm.. 
så vart mitt hår när det vart lite gult, 
se om ni hört as mkt att det vart typ morotsfärgat och allt så ljuger dom, 
för kolla jag är ändå typ inget gul? :p


aja nu kommer ett till inlägg med bilder puss/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0