förlåt för dålig uppdatering

hej bloggen ;*
jag orkar inte skriva om den dagen jag gjorde en header.
men igår så var jag med maryam, sen så var vi med marcus & lilljeppa :)
vi typ chillade och såg på film; the texas chainsaw massacre
fett äcklig var typ fett rädd även om jag sett den förr :p
jag typ skrek bah; FYFAN ÅÅH FYFAN,SHIT SÅG NI?

en massa a men det kommer inga bilder på marcus&lilljeppa förjag glömde ta men det kommer 1 bild på mig och maryam, lockade håret igår :)


klaga inte på mig och jag håller på att spara ut mina ögonbryn för att göra en annan form :*

maryam du är fin som alltid, du är den bästa på hela jorden seriöst,
ingen av mina andra vänner kan slå dig, puss älskling :*


puss/N


Kommentarer
Postat av: hanna

vad söta ni är, jättefin i lockat hår

2009-09-26 @ 13:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0