en skoldag när jag var sjuk från innebandyn :*

heej bloggen som sagt nu äre det sista inlägget för ikväll med alla bilder;
här kommer dom;
såhär får man göra varje dag man är sjuk på innebandyn,
samla ihop bollar.. :p
lockade maddes hår, sjuukt fin!
älskar dig sötnos!
själv hade jag kvar från gårdagenslockar.
jag vet min locktång äger och det gör min plattång med och då menar jag inte den där mini utan den där lilla och inte den stora den suck ;].
gammla lockar... nja jag älskar nya så ;].. men aja :)
sen såg vi, jag och madde sidney white, men har redan skrivit om den,
me har missat och glömt, och såklart inte orkat skriva om vissa filmer men ska bättra mig :)
men ni får ha det så bra puss/N

sovsågott! 
själv ska jag göra det,
och hoppas ni får en bra sömn ni med!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du passa inte i blont/gult.

mke finare förut.

2009-09-16 @ 06:26:04
Postat av: ida

HAHA, sista bilden:]

sjukt söt, typ as happy:]?

2009-09-17 @ 20:53:42
URL: http://iidasfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0