elevensvaldag

hej alla sötnosar:*

det här är innan jag for till träningsvärkstan ( det stavas med ä för kan får träningsvärk) :]
halsduk - ginatricot (minns ej vad den kostade)
adidas kofta - intersport 700:-
grått linne - h&m (under 100:-)
jeans leggings - rutmfl (minns ej)
uggs - skokanonen 249 :-
/där fick ni även svar på eran fråga :)/
sen så på träningsvärkstan så började dagen med
body pump ( vikter och sånt ).
efter det vare lunch och jag åt kycklingspett med ronja :)
senare efter lunchen så cyklade vi till badhuset och det var svårt att cykla med alla väskor och sånt.
vi är bäst :D senare så hade vi vattengympa jag tänkte hela tiden på kärringar när jag hade det för sofie sa innan att as många kärringar hare på iksu, aja iallafall vi typ sprang i vattnet, gjorde lopen, armhävningar och lite till.
orkar inte skriva allt :p
här kommer lite bilder från dagen;
badhuset!<3
bastun, haha klaga inte jag är inte galen i min mobil,
det är bara att jag hade mobilen inne i simhallen hos en av mina lärare sen gick vi dirr in till bastun,
jag,johanna,ronja,nasra&josefin :)
väntade på bussen,
hösten är här ;).
sen tog jag lite random pix, typ på mitt busskort och lite sånt,
men inget man behöver se :]
jao, men ska duscha nu hare så bra älsklingar :*
puss/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0