duschade nyss :)

hej alla söta blogg läsare,
jag började med en trevlig mening,
aja kom nyss ut ur duscen är pigg och fräsch.
jag och melinda ska fara på h&m idag, jag taggar.
men vi vet inte om jag far själv eller med henne, hennes brorsa max fyller ju år så om hon får fara ett tag.
jag behöver nya kläder, dessutom sk ajag kanske kolla om det finns kläder till skolfotot på tisdag :)
melinda var så gullig igår jag snacka med henne först i telefonen hon
melinda - ska vi kolla på kläder till skolavslutningen?
nikolina - äru dum? nej men skolfotot :)
melinda - hahaha oj ... jag menade det :]
senare :
melinda - men vi ska se filmen nu! :O
nikolina - men jaa
melinda - ja vi ska se desperate housewives ;o
nikolina - nej men sex and the city the movie :]
melinda - hehe oj.. menade det ;]
nikolina - du har sagt fel seriöst tusen grr idag
melinda - men jaa, soo? :] '
haha melinda du är så sööt, sen så våra videosar när vi sjung så falskt vi kunde på låten;
beyonce - halo
hahahahahhaahha :D och allt igår och våra secrets på ängen :,]
aja har typ alltid kul med dig<3
aja vi såg ju sex and the city igår den var sjuukt bra!
gud vad jag älskar den filmen men jag älskar avsnitten med, har typ sett alla.
aja, men jag tkr den är as bra, se den! :)
poäng; 10/10 helt klart :*
pusss/N

Kommentarer
Postat av: den bästa

våra secrets på ängen :] hahahahaha

HALO hahahahahahahhahaha

pussss<3

MELINDA ÄR BÄst<3<3<3

2009-09-06 @ 15:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0