den 5de GRATTIS PAPPA<3

heeej bloggen :*
förlåt för dålig uppdatering just nu dom sista dagarna,
men jag har inte haft lust att skriva eller nått sånt..
men aja nu ska jag gratta pappa på 40års dagen, till världens bästa pappa,
du kommer alltid betyda så mkt för mig, du är underbar, jag vet hur mkt du försöker.
GRATTISS!

har idag varit hos anders mickes kompis, och det var jätte mkt folk där, men det var ganska trist,
micke snacka om kakel, alla gjorde typ det, jag stog som mitt i allt och bah; heh..
men det var kul ibland när dom inte gjorde det :)
och har läst jätte mkt i syskonkärlek, har fått mina 300 kr snart får jag 50 till sen ska jag dra imorgon eller nått till hm, åt nyss spagetti och korvbitar, har faktiskt ont i magen hoppas att det ska bli bättre, vi får se vad som händer sen, vetinte riktigt, men det blir nog att ta det lugnt ett tag :) lyssnar på musik,en låt som macke skicka :p
försöker ladda hem sex and the city och oc & kanske ska ladda hem one three hill och lite sånna serier, men jag orkar inte skriva så mkt, men jag kan lova att jag ska bli socialare på bloggen, pusss/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0