blonderaaar håret!

heej bloggen, igår var jag med filip,oscar&melinda vi såg idol och åt solrosfrön,
och sen gjorde jag såklart myckeet mer,
idag vare skola, började med orientering i en halv timma typ med melinda, vi typ kämpade vi hade iaf aaas kul :]hahah vi hittade 3 medan vissa hittade ingen alls, sen så hade jag franska,
je' mapelle nikolina je'treize ans, hehe :) men sen så hade vi bild, JAG ÄLSKAR DET :] ärligt, det är sjukt, men jag gillar bild, men det var mkt bättree näär vi hade en annan lärare :)
så vi var inte på delta typ på hela förmiddagen sen vare lunch pannkaka :)
sen vare typ matte, råd sen slutade vi,
vi ska ha elevensval, men vet inet vad jag ska välja,
träningsvärkstan,prao,bild eller musik :)
för jag älskar att träna,prao typ på mammas jobb ellr var som helst typ godishuset,vad som helst! med djur like i love, sen bild älskar ju att rita, sen musik älskar att sjunga och spela bas.
aja sen så slutade vi och då kramades jag och marcus, han är fett söt :)
sen så  cyklade jag och melinda hem och hade jätte trevligt, sen så sov vi nästan, tänkte vara med filip&oscar,
men det vart såhär istället;
jag skulle sjunga med micke blir nog senare eller nått,
sen så ringde mamma och sa; skulle du ha dricka? men då far med oss nu :)
då hämta hon upp mig, sen började vi kolla på blonderingsmedel,
så just nu så dricker jag fanta, äter kexchoklad, ser idol och har blonderingsmedel i håret,
så snart är jag aas blooond :D puss love yah all, skriver sen kanske puss/N
lägger kanske inte bilder sen också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0