battlebox :*

det var fett många där :)
sexigare än så kan det inte bli, 
min är ballerina med prickar och melindas är med stjärnor :)

det var fett asså! men nu äre inte så bra bild men det var inte såhär ljust det var bara så en gång närere blinka, och det är as mkt folk bakom mig och på sida och en massa men ---> där är scenen men alla satt brevid :)

jaa.. inga kommentarer (första dagen som as blond, men nu är jag ännu blondare för jag använde silverschampo)
melinda älskling<3

haha face ;].. 
typ fett snygga band och allt :].. 

ett till inlägg med gammla bilder även om den här som kommer nu var typ igår :).

puss/N

Kommentarer
Postat av: FRIDA

sv; naw tack sötnos, men jag är å less på mitt blonda hår så jag känner att jag måste göra nåt åt saken :)

2009-09-16 @ 21:24:52
URL: http://fjidah.blogg.se/
Postat av: freddref

nice nice

2009-09-21 @ 17:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0