älskar det eller hatar det?.

♥ jag älskar... innebandy! det är jätte roligt, man håller sig i form, och man har alltid kul!
världens bästa sport seriöst!
♥ jag älskar.. musik, det känns bara så sjukt bra att lyssna på så fina budskap på vissa låtar och en massa :)
♥ jag älskar .. fjortisbloggarna, i love it! det är så jävla roligt att läsa! :)
♥ jag älskar .. kändisbloggarna, eller jag älskar gynnings blogg, så sjukt skön tjej!
♥ jag älskar .. VINTERKLÄDER! det är så sjukt snygga kläder på vintern, och hoppas jag ska få hälsa på pappa i vinter, för han bor ju vid sthlm, då kan jag köpa lite kläder, jag vill ha;
iv style="text-align: center;">sen typ kommer det as snygga halsdukar, ja men alla kläder är as snygga såå, a vi får se :*
jag kanske ska köpa en ljusblå fjällräven men är inte säkert, har ändå en svart dunjacka som är snygg ;)
men ska inte köra värsta fjortisstilen iår om ni trordet, jag ska ta lite mer mode :)
♥ jag älskar ... facebook, fett roligt ändå, är typ vänn med paow där, are you?
nää men det är kung! sen typ myspace, så jävla grymt asså :p
fattade inget förr men nu har jag gjort en ny och har börjat fatta!:)

♥ jag älskar ... taylor swifts låtar, dom har så sjukt fin text<3
och hon är asss fin! :) aja puss

x jag hatar ... bråket mellan paow och dessie.
asså vem ljuger om vem lixom, jag har älskat att följa det men sen så blire för mkt dom snackar om varandras föräldrar, tycker det var bra av paow att stoppa det, men är allt sant det hon säger? om.. då är det synd om dessie men jobbigt för paow ändå, hon kan inte betala allt? sen dessie, om nån tror på dessie om paows pappa så kommer det bli jätte mycket, asså allt har gått förlångt, tkr bara dom inte ska prata med varandra, skita i varandra. om dom verkligen hatar varandra, vf släpper dom inte taget? dessie göre säkert för läsare.
paow gör det nog för hon är trött på allt skit hon skriver om henne, men vad vet jag?
aja älskar paow<3
vem snackar egentlgien bara skit? .. det får vi nog adrig veta : p
x jag hatar... att vara sjuk, asså finns det nått som är tråkigare? nej tror inte det.
vad man en gör mår man typ illa av.
x jag hatar.. folk som säger att man förändras (ingen har sagt det till mig men kom på det bara :p)
men lixom, om man inte skulle förändras skulle man ju fortfarande vara ett barn i sig? asså nej tack, hellre förändras, det är inte precis nått att klaga på.
x jag hatar.. folk som tror dom vet allt om en, och snackar skit. men egetnligen vet dom inget alls,
dom är också oftast falska och en massa.
x jag hatar.. amandavardets pipljud finns det nått värre? asså snälla hon är bara jobbig,
min och maryams komentar iloveeeit:* men jag hatar amanda seriöst, eller hatar och hatar, men hon klaga på allt och alla, sluta klaga på paow? vad har hon gjort dig, och a en massa.
bara en jobbig helt kass  blogg puss.
ja det var det puss/N

Kommentarer
Postat av: Idjjaa.<3

DESIREE!!!! :]-

2009-09-21 @ 13:14:14
URL: http://idjjaa.blogg.se/
Postat av: Amalia

jag älskar också vimter kläder, känns så mysigt på något sätt!



ofta du bara är 13 du ser ut som 16, jag ska snart fylla 14 och alla tycker jag ser 2 år yngre ut

2009-09-21 @ 22:37:11
URL: http://[email protected]
Postat av: glaad:)

kan du inte länka till några bra bloggar som man kan läsa, eller att du bara skriver upp namnet:) btw älskar din blogg ;*

2009-09-22 @ 11:01:45
Postat av: Anonym

kan du inte länka till några bra bloggar som man kan läsa, eller att du bara skriver upp namnet:) btw älskar din blogg ;*

2009-09-22 @ 11:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0