5 saker.


♥ jag tror på ödet, det är sant jag gör faktiskt det :)
♥ jag tror kärlek är det närmaste vi kan komma magi. 
♥ jag röker inte pga min farfar dog av svarthjärta. m
men skulle nog inte göra det ändå hatar lukten. 
♥ jag gillar inte killar som röker,snusar eller dricker alkohol. 
pga lite saker.
♥ att jag älskar att bada bara bada hemma och bara ligga där och tänka på allt, alla problem,
ibland kan jag bara ligga där i timmar och tänka, det är det enda stället där jag får vara helt själv
utan att tänka på nått annat, ingen kan avbryta mina tankar,jag älskar det.


hoppas det räcker, var så svårt att komma på saker. men enjoy puss/N

Kommentarer
Postat av: Anonym

bästa melinda in the background ;]

2009-09-06 @ 17:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0