TUSEN PROV??

hej bloggen :*
jag har gått i en timme nu typ,
från innebandyträningen där jag nämligen såg erik och as många ;p
till willys och köpte tuggummi sen hemåt till melinda och tillbaka till mig :)
duktigt och efter träning med :)
var med även om jag har världens träningverk i magen och kan knappt böja mig så hur ska jag skjuta?
jo om man heter nikolina så klarar man nog det ;)
nej så äre inte riktigt, men det är bra att träna med träningsvärk och om man ska bli bra måste man lida lite
enligt mig såklart,.. nu har jag plugg som jag måste göra,
ni säger - MEN HADE INTE HON PROV IDAG?
svar; jo det hade jag, meen jag har det idag igen och tis/mån hade vi läxförhör,
känns som jag bara pluggat hela tiden, men så är det ju inte :)
men nu måste jag gå och värma mina händer, dom är typ frysta och bränns.
rong>älskar er alla ,
puss/N



på franskan idag, 
ser ut som världens tråkigaste lektion, men ingen var typ där :p 
men jag och melinda är alltid fett random :]
typ skrattar hela tiden,skriker och pratar :)
alla ba;eh wh0t? 



fett bra :*
leona lewis - take a bow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0