TISDAG

hej alla sötnosar!
jag skulle ju vara med maryam idag,
men tyvärr så var jag inte det, skulle först kolla om vi skulle vara med på vårat föräldramöte.
men det behövde vi inte och det fick jag veta sent, efter maten.
senare försökte jag ringa mamma, men jag förklarade på telefonen :)
och det var DESPERATE HOUSEWIVES ikväll, nu blire det varje tisdag.
typ världens bästa program, i love it.
jag vet inte om ni ser det men jag tycker det är jätte bra :)
imorgon är det innebandy på skolan, är inte sådär jätte taggad,
är förskyld så vi får se hur det blir, sen är det typ träning på kvällen,
dom har valt samma dag som vi har på skolan, och vi börjar fett tidigt.
inte så smart, men ändå bra på nått sätt :)
juste melinda kom också på kvällen och såg despetrae housewives med mig.
hon ska bli brunett, nu är hon typ alla färger :p
kommer säkert bli fint, hon var fin i det förra gången så ja :).
jag vet typ inte vad jag skriver just nu, är ganska trött så ska sova nu,
men ni får ha det så bra :)
puss/N
btw. ska börja upptadera mycket mer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0