ska snart sova

hej alla söta blogg läsare <3
jag har nyss varit med maryam,
den sötnosen, vi har haft så sjukt roliga stunder tillsammans,
dom alldra bästa minnerna är nog med dig älskling<3
aja känns som jätte länge sedan jag träffa dig, har saknat dig,
vi tog en walk och typ såg film med cheezballs & dricka.
sen så försökte vi ringa soffre, imorgon så blir det maryam igen,
gissa vad vi ska göra? :O..
rensa mina/maryams ödlors bur, kulkul, haha nä :)
men vi gör nog nått roligt senare :*
sen så blire kul att träffa dom igen, mina älsklingar :]
nu är jag nästan så trött att jag håller på att somna,
smsar med ludde och några, kan verkligen inte vara social men nu ska ja g skita i datorn,
och sova :*
ni får ha det så bra puss/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0