men taack, sj fåru svar :*

ville bara säga att du är sjukt fin :D
men jag undrar typ hur sminkar du dig?
hur sköter du om ditt ansikte?
vad hände mellan dig och markus? ;(
svar:
men tack så jätte mycket :)!
hm.. jag dricker ofta vatten,
för att återfukta min hy,
sen så tvättar jag ALLTID bort mitt smink,
ibland tidigare på dagen om jag vet att jag inte ska ut nått mer,
sen har jag ansiktsmask minst en gång i veckan,
jag använder också ansiktsskrubb,
för att få bort döda porer, sen tvättar jag ansiktet morgon och dag.
och när jag har min ansiktsmask så har jag gurk a över ögonen för att få bort påsar :)
visst jag har kräm, men tycker det är så obehagligt,

ja hur jag sminkar mig kan jag visa senare,
video eller bilder? man kanske ser bättre med bilder,
vi får se.

och med marcus,
det kanske bara kanske säger jag sen ;*
puss/N :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för svaren :)

2009-10-08 @ 17:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0