melinda är frisk<3


haha inget klagande :)
förresten jag glömde att på stan satt jag och melinda i trappan i kungspassagen och hade fett kul,
jag sa till en tjej som kom in genom dörren:
nikolina - HAJ! ( råkade få dit ett a:])
tjejen - hejhej :)
melinda - haha :)
nikolina - hahaha jag bah; HAJ!
melinda - haha tänk om man bah: VAL!
nikolina - haha eller typ ABBORE!
melinda - hahahaha nej MÖRT! taskmört.
mitt i stan,
melinda - hetere kaxmört eller taskmört? (oseriös!)
nikolina - eh va? -.-
melinda - haha jag skoja :)
nikolina - jahaaaa hahahahha, kaxmört finns inte (A) ..
i trappan.
sången man sjöng ofta på dagis :)
nikolina - tänk om den där tjejen gick in i affären och sa bah: dom sitter i trappan!
melinda- nejnej det tror jag inte :)
nikolina - bra :)
melinda - hon gick in i en affär sa goddag vad har vi här?
båda - kan man möjligen få köpa hanskar här?
nej tyvärr nej tyvärr ... fffföööör detta är en klappa händerna affär klappa händerna affär
(klappar händerna)
sen kom vi på egna versioner.
nikolina - jag gick in i en affär sa goddag vad har vi här?
kan man möjligen få köpa kråkor här?
- nej tyvärr nej tyvärr föör detta är en  gräva i näsan affär gräva i näsan affär.
melinda - den sög (A)
nikolina - haha jaa.
(sjöng den igen)
melinda - vänta sa du gräva i röven?
nikolina - jag gick in i en affär sa goddag vad har vi här?
kan man möjligen få köpa chokladpudding här?
nej tyvärr nej tyvärr.
för detta är en gräva i röven affär gräva i röven affär...
haha ja vi kan också vara omogna ibland (A)..
bilder från dagen ;
frukosten :)
i träningslokalen :)
melinda skulle köpa milkshake :)
påväg till träningsvärkstan :)
jag köpte örhängen medan melinda milkshake :]
lokalen :) lockigt hår
vi köpte dom samtidigt typ förrförra året :p
haha sött, sen hade vi ungefär samma färg på linnet, och båda hade tjockbyxor,
men jag hade svarta och hon gråa sss :)
juste, det var inte meningen att vi skulle ha dom samtidigt :p
ronja,josefin&johanna kämpar.
monki:)
haha bandet :D
i trappan tjockade vi oss med en kexchoklad VAR! :O
:]:]
åhleeeensss :]
hon den blonda (jag) är ingen med k i början
medan den brunblonda är kingen utan k :D yeeah.
shhhh, its a secret, hahahaha omg,
fyfan jag bah: BJÖRNBORG.
han bah; ehh ;]...
tha buss, hahahah :] sjukt skönt var typ 2 personer till i den.
så äre med västra ersboda bussen :)
outfit todaayy.
hade inte det på stan, andra skor och lite sånt :p
men det här är iallafall
sjal - torget (kring 70 kr men puta ner det ;) fett länge sedan,:p)
t-shirt med fullt av text - stockholm förra året kommer ej ihåg priset :)
rosa linne - ginatricot /trorjag?/kommer inte ihåg priset för köpte det för sjukt länge sen :p
tjockbyxor - seru under :)
skor - (maddes egentligen men hon kan inte ha dom så jag baxarom :)) hon fick dom av josé :p
så bor jag på hösten jaaoo :]
haha så gulligt :) kan lova att baksidan är sjukt najs på sommaren, och framsidan såklart ;)
OCH MITT RUM :D
trött ;p
michael jackson - speechless
är helt galen i låten, den är så jävla fin,
lyssna på varje ton. HELT UNDERBAR RÖST!
och texten, helt fantastisk, lyssna på den noga.
sjukt fiiin! michael jackson<3
jaja skriver sen pusss/N

Kommentarer
Postat av: mmelindow

hah omg :]

2009-10-02 @ 19:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0