måste fara till skolan

hej alla älsklingar :*
jag börjar 8.20 och nu är den 07.54
och ska möta melinda typ prick på ängen, vi går alltid till skolan tillsammans, vi bor typ 100 meter ifrån varandra,
okej kanske lite mer men jävligt nära!
inte världens finaste outfit, men orkar inte kämpa så mycket för en skoldag ;p.
aja,
adidasjacka - intersport, piset är som alla andra adidas jackor, och inte 400:- som i sthlm
linne - h&m typ 99 :- eller mer
tjockbyxor - stadium eller nått :p
haha klaga inte på mina söta toffler,
kör på en rätt skön stil, asså mysig stil eller vad man ska säga ;]..
2 bilder från håltimmen igår;
melindas söta hund :*
haha fett söööt :*
aja lägger in mer bilder från innebandyn om jag hittar nån seriöst bild :*
puss nu måstejag skynda mig den är prick nu! <3

puss/N

Kommentarer
Postat av: jadu

asså så förbannat söt hund

2009-10-16 @ 23:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0