lurade :].

heeej alla sötnosaaar :)<3
jag sa ju att jag hade svart hår,
hur skulle jag våga? :]
skulle typ aldrig få färga så mörkt, skulle inte få tillbaka min blonda färg.
svart är färgen där det tar stopp det är svårt att få tillbaka färgen..
förr ville jag VERKLIGEN ha svart, fråga ine varför, sprayade det förr :)
men det jag hade på bilden är från en halloween dräkt, mammas dräkt,.
fett gulligt att ni tycker jag passade i det :]
TACK till alla som sa det .
jag trodde ni skulle säga:
gud så fult,
haha peruk?
eller nått liknande :) men nej,
så tack! :) älskar mina läsare :*

but i'm still blond!


bara så alla vet har jag inte färgat det.
förlåt för jag lurade er
har typ nästan dåligt samvete,
men det får jag av allt jag gör typ .-.-
jag ser ut som jag gör på bilderna idag :)

jag äter godis just nu och ser på tv,
det är jätte mysigt att ha en godispåse och bara ta det lugnt :)
utan nån som stör :D

men ni får ha det så bra ska mysa nu,
det ska ni också se till och göra.
hoppas ni har en bra lördag :) puss/N

musik:

jordin sparks
- next to you.
inte världens bästa låt, men den är bra :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0