LÖRDADSMORGON

hej allihopa!
jag vaknade för ungefär en timma sen och nu lyssnar jag på musik
och väntar på mamma ska skicka ett mms så jag kan hoppa in i duschen sen.
mamma är och kollar på ett par nya uggs till mig, men om det förklarar jag sen,
vet själv inte hur dom ser ut, hon ska skicka ett mms för att visa :)
sen så måste jag duscha känner mig inte fräsh idag
och annat jag behöver
SILVERSCHAMPOO men yeye, jag köper det sen eller nått :)
även om jag typ behöver det nu, men jag kanske har kvar lite.
sen vill jag ha en vit dunjacka :D,
jag har en någonstans i garderoben där nere, men jag vettefan var. 
dåäre typ ett as snyggt märke inne i den :p 
men jag har ju min svarta nu, vi får se hure blir med det
men klockan 5 ska jag till bodil min moster och träffa alla mina kusiner och sånt,
hon har fyllt år vi ska typ äta eller nått där borta ;p
men nu ska jag nog hoppa i duschen medan jag väntar.





loveit :*
miley cyrus - the climb
jag älskar verkligen den här låten!
jag har alltid hatat miley cyrus låtar, men jag älskar den här,
men visst hon har ju andra bra låtar:p
men jag älskar texten :)


Kommentarer
Postat av: ellinor :D

ja elr hur , det är sjukt snyggt med vita dunjackor :D

har redan en , men ska köpa en till i en annan modell, bara för att lixom ! :D

2009-10-24 @ 16:54:53
URL: http://ellinooooor.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0