legends of the fall

hej bloggen,
skrev inte igår kväll pga det hände så mycket saker.
men jag var iallafall med melinda och vi såg ghost.
sjukt sorglig film, men såg bara på halva,
jag har själv kollat på hela förra veckan typ :p.
aja vi tänkte se legens of the fall
men vi tyckte den var as dålig i början men jag tyckte jag kände igen den,
sen så kom jag på att jag såg den filmen med pappa när jag var liten,
har aldrig gråtit så mycket åt en film, se trailern här
den kanske ser dålig ut på trailern, men nej det är den INTE!
kan jag lova, sjukt sorglig, välj den filmen om ni vill gråta.
det är mest sorgligt vid kriget, man får se typ hans brorsa dö och allt, fett hemskt :(.
aja men nu ska jag ta och duscha sen måste jag städa rummet,
men ni får hare så bra :) puss/N





soundtrack från filmen,
det är ingen som sjunger,
men det låter fett ledsamt typ..
eller hur man ska förklara.
men det kanske är för jag kollat på filmen :]
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0