kväll taggar imorgon

&l
hej alla läsare ;*
jag sitter nu med min ansiktsmask och ska snart gå och lägga mig,
men först måste jag he nytt kuddöverdrag eller vad det heter till kuddarna,
har borstat tänderna och allt så allt är nästan klart :)
ska låta ansiktsmasken bli stel så jag kan dra bort den.
den håller på att bli det,
imorgon blir det innebandy match, TAGGAD SOM FAN!
fan vad kul men match imorgon :)
sen blir det att plugga med melinda lite senare efter jag duschat.
sen på kvällen blire typ marcus ;*
aja nu är den typ stel så ska sätta på kuddöverdragen nu :)
puss/N

btw. här kommer en bild som jag tog på skolan,. 
har glömt och lägga in alla bilder från skoldagarna, 
men här kommer iallfall en bild :D



haha samuel har JÄVLIGT stora fötter. t;br />jag har storlek 35/36
han går fan i min klass, så han är ju lika gammal som mig, 
helt sjukt! :O



Kommentarer
Postat av: 125555

49-50

2009-10-11 @ 13:41:20
Postat av: 1255

49-50

2009-10-11 @ 13:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0