KOMMER GÅ SÅ JÄVLA DÅLIGT!

hej bloggen ;*
jag har inte pluggat mycket alls, känns som det inte kommer gå sådär jätte bra,
men vi får se, men vi får se hur det går, ska plugga lite snabbt innan jag lägger mig,
sen kan jag plugga på morgonen och får hoppas att jag inte har det i första lektionen,
jag vill inte ha matteprov, aja ska kolla när jag börjar och lite sånt nu, ha det bra :*
puss/N

btw.



erkänn att min lillasyster är as fin. 
ni ska se när hon lockat håret och har kjol, 
hon får inte finnar,använder inte smink eller nått. 
hon kommer typ med fika och allt till mig fett söt :* 
97 och singel ;) 
haha skoja, men älskar dig madelene
^




Sean Kingston - Your Sister
(L)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hon är 97a, man har inte börjat fått finnar då?:P hahaha

2009-10-14 @ 15:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0