kom nyss hem! :)

hej alla sötnosar där hemma :)
jag kom nyss hem från emma,
där jag yasmin såg på film som jag trodde vi skulle göra,
samira var också där, hade sett filmen innan men den var typ lika bra ändå :)!
filmen heter;
the last house on the left
skräckis!
den är GRYMT bra!
en film som verkligen måste ses
10/10 :)
sen innan så skulle jag och yasmin gå till konsum medan dom andra såg en annan film innan,
vi skulle köpa coca cola och VILKA ser vi? ;p
marcus och gh och många till, haha :)
och vi kommer ut från konsum med 3 cocacolor, stora också.
haha det borde sett roligt ut, vi såg dom när vi åkte buss till yasmin också :)
men iallafall sen typ hade vi as kul på vägen och prata och sånt,
sen vare några random killar i en vit bil, som försökte typ skrämma oss.
för dom såg hur jag SPRANG över vägen livrädd för deras bild,
så dom typ svängde lite mot oss och började köra lite snabbare jag typ hoppade från vägen livrädd :]
sen stannade dom bilen och började skratta as mycket och sen hörde man dom typ sladda bakom.
men sen efter filmen tog jag bussen hem, vi sprang för att kunna hinna med den,
sen så vare jamaicakillen som körde bussen, så det var bobmarley över hela bussen as högt,
jag älskar den killen, han bjuder as ofta på resor och är alltid fett snäll ;p
men jag hade iallafall as kul ikväll,
jag älskar dig yasmin!
(L)
haha du försökte alltid skrämma mig,
men du typ skrämde dig själv :p
jaja men nu ska jag iallafall ta ett kort på madde när hon gör en breakdance freeze
ha det fett bra älsklingar!
just nu:
svartvitt pga S K A B B !
men ha det så bra!
puss/N

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad använder du för mascara? :)

2009-10-30 @ 00:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0