kan inte sova!

hej alla bloggläsare!
jag kollar på tv och försöker sortera i min blogg
fixa lite kategorier!
jag ska nog fara på stan imorgon för jag MÅSTE ha min viterjackaaa!
sen så kanske jag ska vara med maryam,
och jag måste ta lite bilder så jag kan göra en ny design,
det tycker jag är jätte viktigt!
för min blogg är bara vit och svart typ :O

jaja ska fixa det snart :)

men nu har jag så sjukt tråkigt!
så jag ska hitta på nått och göra på bloggen,
jag vet jag lägger ut några jackor
och ni ska säga vilka ni tycker är snyggast
EN BRA IDE! :)




vad väljer du?

puss/N


Kommentarer
Postat av: Anonym

vit dujacka

2009-10-28 @ 08:45:52
Postat av: Anonym

den svarta :D

2009-10-28 @ 15:43:38
Postat av: mikaela:p

haha, jag har precis dendär sportjackan(a9

så sportjacka:]

2009-11-01 @ 18:14:35
URL: http://onlymikaelas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0