igår/idag

hej alla sötnosar :*
mitt sista inlägg var ju igår och skulle skriva senare,
men orkade aldrig,
jag var iallafall ute med moa,johanna och sanna
och vi typ bara gick runt och chilla, sen så drog vi till melinda
och sedan for dom hem och jag stanna för hon ville verkligen det :p
sen så undrade hon om jag kunde färga hennes hår,
nikolina? nej jag kan inte det :]
OKEJ JAG VET JAG SÖÖÖÖÖG PÅ ATT RITA!
min blogg har varit sjukt tråkig på senaste så jag gjorde bara nått :]
men hey, nu snart när jag blir helt frisk ska jag börja igen :)
men iallafall jag blonderade INTE hennes hår, men hon har gjort det själv nu :)
är säkert jätte fint, hoppas det :)
idag har jag spelat lite sims, kollat på tv tagit det lugnt
och fick hem en disk från min gamla dator med gamla bilder och sånt :p
sitter och kollar igenom det nu, men nu ska jag kolla igenom
ses puss/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0