igår och idag.

hej bloggen;*
idag så har jag sovit,kollat på en film och sovit.
ja jag är fortfarande sjuk.
känns som jag ALDRIG kommer bli frisk, när det kändes som jag höll på friskna till så kom VÄRLDEN jobbigaste huvudvärk, och jag har det nu.
och såg nyss klart filmen;

den var bra,
men visst jag har sett bättre. 
jag ger den typ;7/10
min brorsa tyckte den var FETT bra!
men njah, tex igår såg jag en som var AS bra! :)


den var riktigt bra. 
jag tycker filmen bygger mycket på slutet.
ja och det var ett JÄVLIGT överaskande slut.
se den! jätte bra :)
10/10


sen hände det ju en sak igår
johanna och dom andra som kände hon, finns här för er allihopa :*

men nu ska jag kolla om mamma lagat klart maten, puss/N

när jag blir frisk ska jag bli socialare på bloggen, LOVAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0