har sjukt mycket plugg

har fan prov imorgon sen på torsdag, sen åter igen nästa vecka.
sen mer prov, FAN PROV HELA TIDEN:O
nu efter maten ska jag och melinda plugga jävel,
nu sitter jag och lyssnar på musik med henne,
har fett ont i magen, tänk om det är min blindtarm ;o
har ont ungefär där.
aja men nu är jag på lite dåligt humör så jag skriver senare
ha det så bra älsklingar :*
puss/N

btw.
från innebandyn;

alla var typ oseriösa
men här är bilder från när jag och Melinda låg som handikapps gubbarna på handikapps parkeringarna :p
har gjort den en gång med natta och vart helt svaaaaart efter men pamela,
vi var fett flumm ;:p 
jag hahahaha

melinda hahahah

båda,men man ser typ inget :p 

men alla är suddiga och dåligt taget för min syrra skakade och frös när hon tog dom :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0