haha inget ni kan tycka om :]

heeej alla sötnosar där ute!
hur mår ni? själv mår jag sådär, helt okej :)
det regnar ute, fett drygt. kyla,kyla,kyla,kyla ..
så jobbigt. har nyss ätit och nu chillar jag bara,
ska nog hitta på nått senare :)
sitter vid mammis dator och lyssnar på musik så då har hon SJUKT gamla bilder.
så här kommer gammmmmmlaaaaa bilder :]
inte bara på -MIG utan på vissa av er med :*
puss :
haha omg, typ i 2an eller 1an :]
jag med grå melinda är med svart ;]
maryam,jag & madde efter en breakdance uppvisning, SAKNAR TIDEN SÅ SJUK MYCKET! :O<3
gotland med maryam 3 år sedan :D
min brorsa för fett länge sen :p
melindas brorsa melivin och albin min granne :)
båda gick eller går i maddes klass haha :D
gotland med krille, erkänn att krille och adam är SJUKT lika! :O
grönalund, typ 1000 år sen? :O
hahaha omg mitt face :]
mirsad
haha fett liten :]
gotland med krille, var fett länge sedan!
hahahaha madde med hennes hund plugo :]
holmsundsbadet,
lina,julia,emmy,madde,jag,alida,mirsad & robin :)
haha omg, vi var tsm den skolavslutningen :p
småå, kolla mina ögon :O
remember?
jag sitter längst ut som tomte, sen melinda, sen mathilde :)men några till efter :)
killen som ligger under mittenbänken är markus strömberg hahah D:
hahahaha, julafton :p
julafton :)
krille och adam, LIKA!
haha kolla på madde så jävla söt :]
julafton med kusinerna ,freja :D
holmsund, mamma klippte ut oss från en bild förr :p
minns du; barbie och ken, haha :)
mirsad :)
robin,madde&mirsad :p
morfar med min ödla ;]som maryam har köpt nu,
eller jag hade 2 :]
det var från den bilden :)
oskar, kusinen :)
robin&madde puss :]
kommer alltid komma ihåg det :)
haha robin :]
skolavslutning,
om ni letar mig så stäcker jag mig till min mobil längst ut på kanten :)
haha så jävla sööt :]
haha tåget :]
lägger nog in mer bilder sen,
GRATTIS LUDWIG EDVALL!!! :D
nu ska jag se one three hill puss/N



Kommentarer
Postat av: Malin

såå sjuukt söta bilder!:]

2009-10-04 @ 20:04:00
URL: http://malinelgale.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag saknar umeå dansskola så jääääääääävla mycket!!!!! :(

vi ska börja där igen!!

2009-10-04 @ 22:56:16
Postat av: Mathilde

hahahaha, den där bilden när vi är tomtenissar eller nu vad vi var.

jag minns det så jävla bra.

jag var tsm med lilljonte, sen så hade jag färgat håret svart!!

HAHAHAHA, vilka minnen vi har:).

2009-10-05 @ 13:19:48
URL: http://mathildemedm.blogg.se/
Postat av: Julia

hahah OMG! sjuka bilder;D

2009-10-08 @ 22:10:21
URL: http://nnygren.blogspot.com
Postat av: xxxxx

sjukt söt tjej i mitten på Gröna Lund kortet!

2009-11-01 @ 20:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0