haha har tråååkigt :p

senaste:
1. mening du sa: den är as bra!
2. personen du pratade med: micke & madelene
3. du fick sms av: sebbe
4. du kramade?: typ melinda eller någon xd
5. kläder: linne & shorts
6. bättre än igår: ?
7. imorgon är det: lördag
8. planer: vara med maryam typ :)
9. vill du: jag vill bara tare lugnt
10.Favorit nummer: 19 :)
11. Färg: blå!
12. årstid: sommar
frågor och svar:
13. saknar du någon? sjuukt många!
14. humör för tillfället: uttråkad
15. det första du gjorde i morse: läste ett sms
16. vad åt du sist?: isglass :)
17. vad irriterar du dig på?: dom som ljuger och sånt
19. vem tänker du på just nu? allt möjligt ;p
20. tror du att personen tänker på dig med?: nja, venne :)
21. vart reste du senast?: gotland (A)
22. vad gjorde du igår kväll?: såg film med melinda och var på obs :p
23. liknar du din mamma eller pappa?: alla säger att jag liknar mamma fett mkt
24. ler du ofta?: nästan alltid
25. välj en (kärlek, skönhet, kreativitet): kärlek..
26. önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? såklart om jag ser nån :)
27. i vems säng sov du i natt? my own
28. vilken färg har din tröja/Linne? lila/vitt
sorg:
29. har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? ja
30. har du någonsin gråtit dig till sömns? jajamen
31. gråter du när du skadar dig?: oftast inte, men om jag gör riktigt illa mig så ja det tror jag ;p
lycka:
32. är du en glad person?: kan jag lova!
33. vad gör dig glad?: typ allt och alla :)
34. önskar du att du var lyckligare?:
37. har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig"? joda!
38. har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det? kan jag lova.
39. har du en flick/pojkvän?: nej men imorse ;p
40. är du nöjd med det? vetinte :)
hat :
41. vem hatar du verkligen?: det skulle vara roligt att veta, right ;)?
42. har du någonsin gjort en hat-lista?: haha? nej :p
43. är du en mobbare?: jag är snäll :]
44. har du varit så arg på någon/något så du börjat gråta?: haha jaa :)
45. har du blivit sviken någon gång? många
skolan
46. gillar du skolan?: njaah
48. värsta ämne?: no och matte typ
49. har du spytt i skolan nån gång? : jao
50. är skolmaten god?: ALDRIG!
btw.
jag och madde såg sheirk eller hur det stavas, sen idol :)
men nu ska jag titta lite på tvn :)
puss/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0