FREDAGSMYS

hej bloggen och alla söta blogg läsare :*
jag var nyss med markus STRÖMBERG,filip,oscar & melinda :)
fett chill, när filip och markus drog, för dom var taskiga ;]
sen snackade jag oscar & melinda lite och bara chilla,
älskar oscar som vän så sjukt mycket, han är typ en av dom bästa vännerna man kan ha,
* förstår sig på tjejer
* känt han hela livet
* kan snacka med han om typ EXAKT allt
* tycker oftast samma som jag
* bor granne med mig,
sen mycket mer :)
men ta inte illa upp filip och markus gillar er, även om ni är taskiga ibland,
yeye, men nu ska jag ta och se film eller nått puss/N



Kommentarer
Postat av: melinda

bögvarning :]

2009-10-10 @ 18:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0