FREDAGSMYS! <3

hej alla söta läsare :*



och rotfyllde en tand och sen ska jag bleka mina tänder :)
det kändes som jag hade en prilla för dom bedövde mig,
haha jag hade typ fett kul där,
orkar inte säga varför :p

sen så tog vi kortet som jag tog igår till en sån där grejjs så jag kunde få mitt id-kort.
får den nu i veckan :) YES! senare nyss så färgade jag om mitt hår till svart,
hade aldrig vågat förr, men nu har jag det :]..
och klippte själv lugg, melinda sa att jag skulle säkert passa i lugg,.
så jag testade :D



aja ska hitta på nått nu, ni får hare så bra puss/N

för nu äre.. ;


Kommentarer
Postat av: linda

sisådär! jag ääääälskade dina blondie-lockar :]

2009-10-02 @ 20:41:03
URL: http://liindaliindas.blogg.se/
Postat av: läsare

tror inte du har det.

men om du har det,

SÅ JÄVLA FUCKING SNYGGTTTTTTTTTTTTT!

2009-10-02 @ 21:20:45
Postat av: Anonym

du passa bättre i svart

2009-10-03 @ 07:46:11
Postat av: Anonym

inte svart kanske men mörkbrun :)

2009-10-03 @ 13:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0