frågestunden avslutad!

och här kommer svaren :) ;
anonym: bh storlek?
svar: skulle vara roligt att veta va ;)?

anonym : bästa vän?:)
svar: maryam och melinda :)

anonym : BIIIG BOOBES! VIKEN STORLEK
svar: okej :) roligt att veta va;)?
gn: center;">Melinda :Hur lång är du?
Och vilka bloggar läser du dagligen?
:)<3

 

svar: jag är 1.63 :)
kissies, paows, dessies & dollyblond :) <3

 

Hemlig beundrare: Full senast?

svar: aldrig vart full :) och det är jag stolt över!
anonym: skulle du ha blivit tsm med sebbe förut när ni var på g om han frågade? :)

svar: nej :) var vi på g? jasså ;)
Lelle:
När hade du sex första ggn?
Är du rakad? ;)
svar: oskuld vettu ;)
skulle vara så roligt att veta right ;)?

anonym:
vad är det mesta du har gjort med en kille?
svar: okej om vi säger såhär,
lite mer än strulat och nej jag är oskuld :)
Postat av: nåån i din klasss: hur mycket väger du?
svar; ska jag vara ärlig så vet jag inte, men jag kan ta reda på det sen,har ingen vägningsgrej hemma :p

F R I D A A : dom två bästa bloggarna? :)
svar: foki och kissie typ :p
Postat av: signe:]

 

vilka bloggar följer du?:)
hur kan du vara så otroligt fin?:]<3
varför är du så underbar?<3

 

svar:
1. hittar du lite längre upp :)
2. jag är tyvärr inte det, utan du är det!<3
3. det är jag inte! du är det!<3

lovisa: Varför är du så J*VLA fin! <3

 

svar: nej det är jag absolut INTE!
men du är det<3

 

rumpa:
här har du några frågor. :)
Vad får du i månadspeng?
Hur lång är du?
Vilket sko storlek har du?
Vad gillar du mest med ditt utseende?
Vad skulle du vilja ändra med dig själv?
Anser du dig som tjock? hehe några frågor.
svar:
1. har inte månadspeng :)
2. 1.63 :)
3. 35-37 :)
4. typ mina läppar eller nått :p vettefan
5. nästan allt om jag ska vara helt ärlig :]
6. njah,typ

Malin:
vänskap eller kärlek?
svar:
om vi ändrar det till
kompis eller kille,
så går min kompis före :)
men annars så är kärlek ju vänskap,
så jag vet inte vad jag ska svara :]
sugen;
vad gillar du bäst o sämst på din kropp?
e tuttarna okej?
benen?
armarna?
ansiktet?
vikten?

 

svar: haha okej? xd
sämst: näsan i think.
bäst: läpparna kanske :)

 

anonym : gillar du någon? :)
svar: kan man säga ..

Postat av:
vilken är din favorit film :)?
bästa artisten? :)
svar:
twilight, eller jag vetinte, det finns så sjuuukt många!
enrique sen jag var liten men jag diggar leona lewis, nej den går itne heller att svara på :]
anonym:gillar du fortfarande marcus? :/
svar: kan man säga,
okej såhär ligger det till,
jag har inte kommit över han helt, men jag försöker :)
haha:
vad är din naturliga hårfärg :D?
vad är det du kollar på hos en kille?
svar:
mörkblont :)
leendet och ögonen :)

anonym: strulade du och marcus nånting?
svar: nej :)

Postat av: yasmiiin<3
hur länge har ditt längsta förhållande varat? :)
vad har störst betydelse personligheten elr utseendet när du träffar en kille? ;)
haha aja, loveya<3
svar: i några år, minns inte exakt :)
okej om vi säger såhär;
utsidan ger insidan en chans,
att om en ful kille och en snygg kille står brevid varandra,
så är det större chans att jag går till den snygga,
men om jag lär känna båda och den fula är snällare, bryr sig om mig och sånt,
då går jag efter insidan,
egentligen är det ju bara insidan som räknas :)
anonym:
nån låt som betyder nått för dig?
tror du på kärlek i första ögonkastet?
tror du på kärlek alls? ^
favoritfärg :)?
svar:
1. finns så många!
2. ja :)
3. självklart!
4. blå :)
random haha:
har du varit utomlands?
är det sant att du är halvfinsk?
gillar du design?
1. en gång, i finland när jag var jääätte liten :p
2. a, min farfar var finsk, min farmor är finsk
och då vart pappa helfinsk sen är mamma från linköping så då blir jag halvfinsk :)
3. absolut! :)
anonym:
är du allergisk mot något?
favoritgodis?
gillar du bögar?
använder du smycken?
vill du ta hål någonstans, isåfall var? :)
det vart några frågor ;)
svar:
1. ja men inte djur :)
2. lakritsnappar!
3. självklart! jag skulle vilja ha en bögkompis :]
4. ja men inte som foki dåra, men typ örhängen och ibland nått halsband och armband :)
5. jaa! naveln :)
1. naveln 2. näsan 3. ögonbrynet/tungan :)
anonym:
har du husdjur?
om du har det vilken sort?
om inte vad vill du ha? :)
svar:
nej, eller jag hade ödlor men nu har maryam köpt dom :)
jag vill ha en liten hundvalp :]
Postat av: ljug inte!
jag VET att du är 16!
du är inte 13!! :O
favorit mat?
svar: haha du ger inte upp du ;)
men jag tkr du ska göra det för jag kan LOVA dig att jag är 13 :)
kyckling :]
haha, förväntade svar :)?
jaja hoppas ni är nöjda :*
älskar er alla!
puss/N

Kommentarer
Postat av: .

fasen!

har vart borta och missade hela frågestunden :(

går det bra med en till fråga? (a) :



hur fixar du din design?

asså.. hur gör man sin egen header och sitt eget tema ? :)

2009-10-20 @ 21:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0