förlåt

hej bloggen; *
jo jag tänkte säga förlåt för dålig uppdatering idag,
men jag ska sova nu, inge prov imorgon,
men andra halvgruppen har dom prov jag har alltså marcus ;p
på samma dag ;o
aja men såhär ser min dag ut imorgon
har inte idrott,.-
för scenen ska ner i gympahallen, så då kan vi inte ha idrott.
sen så har jag inte franska för min franskalärare ska bli rektor och är på facket i sthlm nu,
från franskan;
nån jävla jordglob som vi använde som stöd och kasta i oscars huvud :) hihi mean (6)
vi typ sparkade runt den innan franskan, vi använde den som stöd över hela franskan ;)
från obs;
jag gick bah; trallalallaalaaa, sen såg jag spagetti på golvet jag bah; MELINDA! haru vart här igen?
så det var iallafall inte jag som gjorde det ,. inte melinda heller :]
video innan franskan;
ja jag vet, fett kort, men orkade inte göra nått långt (A)
haha madde sköt jordgloben(bollen) rakt upp på min mobil :]
men som jag sa så ska jag sova så
puss/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0