fan vad bra!

hej alla verkligen underbara läsare,
nu har jag nyss vaknat har faktiskt lite ont i halsen,
hoppas jag inte blir sjuk. min lillasyster ligger nämligen i 40 graders feber ;/.
och det vill jag INTE ha!
igår chillade jag bara hemma,osminkad och typ såg på tv,
skulle sköta om madde så jag kunde inte vara med någon.
egentligen skulle jag vara med maryam.
men så var det inte,
jo jag har läst ALLA stora bloggare nu på morgonen och igår kväll,
för det var ju bloggawards!
foki var den ända som skrev på kvällen,
VART FETT GLAD!
en vanlig tjej från umeå, vinner det när hon är en nykomling,
hon är så jävla söt och ser allt positivt,
jag tror paow tog det bäst hon vart mest glad för hennes skull,
medans kissie & kenza tog det nog sämst.

Årets nykomling: Foki

Årets manliga blogg: Calle Schulman

Årets kaxigaste: Kissie

Årets fashionista: Lisaplace

Årets mest originella: Foki

Årets foto/design: Nevniarien

Årets blogginspiratör: Blondinbella

Årets videoblogg: Moogi

Årets bveteran: Stina Lee

Årets kändisblogg: Magdalena Graaf

Guldpennan: Sanna Lundell

Årets bloggstar: Linda Hallberg

 

ÅRETS BLOGG: foki :)

UMEÅ!<3
btw. jag såg en film igårkväll/natt

sjukt BRAA!
10/10 typ :)

 

 


måste ses, den var värsta gullig,
sen älskar jag en av killarna som är med :]

 

 

as söt i filmen, på bilden är han typ.. blond?
han är också med i batman och spelar jokern:
sen när jag skulle ta bilden över jokern så kom jag in på en blogg där det stog
att heath ledger är död, han vart 28 år gammal,
men filmen 10 orsaker att hata dig MÅSTE ses

 

puss/N

Kommentarer
Postat av: gogo :)

Va? varför dog han så ung? :(

2009-10-19 @ 18:31:03
URL: http://snoflingaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0