det visste ni inte... :)

&g

heej bloggen ;* 
jag lyssnar på lady gaga sen kom jag på;
JUSTE! hon har ju opererat hela ansiktet,

och jag sa det till typ alla när jag fick reda på det, 
och här har ni en bild, jag skulle nog också opererat mig, 
hon är ändå fin nu :)

jaa mycket finare :) 
det visste ni inte va;)?


aja nu ska jag hitta på nått puss/N




t;
lady gaga - lovegame

btw. vill ni veta hur hon kom på sitt namn? 


lady gaga kom på sitt namn genom queens låt gaga radio
sen satt hon lady innan .<3

 


Kommentarer
Postat av: Wissam

du vet väl att lady gaga är hermafrodit (tvåkönad) :P

2009-10-09 @ 21:38:40
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga in en bild på marcus så man får se hur han ser ut?

2009-10-09 @ 23:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0