DAGENS FRÅGA!

hej alla sötnosar,
jag sitter här och började nyss tänka på förra året på bilden,
när jag och melinda ritade en tjej som var en katt,
eller nått, typ en helt valig tjej som hade morrhår :p
så berättade våran förra bildlärare att det fanns folk som faktiskt såg ut ungefär sådär,
HELT SJUKT!
så vi fick sitta vid datorn, och försöka hitta bilder på henne/han.
och jag sökte upp det nyss igen

här kommer bilderna:

kattkvinnan









sen äre en kille som tillomed opererat fast morrhår & katttänder! :O
juste han använder typ linser som ser ut som kattögon, euw.

kattmannen



'

asså kolla, ögonen,tänderna,och morrhåren :O

det här är nog det äckligaste jag sett!


vad tycker ni om det här?

puss/N


Kommentarer
Postat av: Anonym

uscch

2009-10-19 @ 22:18:44
Postat av: -ELINA

FYFAN.

2009-10-21 @ 12:53:53
URL: http://elinakelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0