vart ingen kinamat,

hej sötnosisar: * haha
jaja vi for till kinaresturangen men då fick vi reda på att det var imorgon,
dom hade sagt att det var idag men det var imorgon, sagt fel asså.
så vi for runt kaotiskt och letade ett ställe att äta på,
pga att jag inte äter skräpmat så skulle dom äta på max eller nått,
och jag skulle dra till ica eller nått ställe men sen så vare alltid någon som inte ville äta på nått ställe,
speciellt min brorsa, säg inte :] hihi skoja, men nu är han sur på mig för han anser att det var MITT fel
att det inte vart att äta ute för att jag inte åt skräpmat, men NEJ så var det inte, jag kunde bara gått in på närmaste obs,ica var som helst, subway (inte skräpmat) men yeye,
nu ska jag göra något, väntar på maten och klockan är snart 7 puss ;)
hehe, men ja skriver senare^
puss/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0