thats my shiet!

heej sötnosar!
har varit i skolan
klarade av att göra min lärares uppdrag eller vad man ska säga,
men det uppdraget är lite mer privat, inte så mycket för mig men för en annan person,
så det nämner jag inte, men uppdraget kommer vara i några dagar till så det är avklarat!
aja det har varit ganska roligt i skolan,
nästa vecka är det dans, och vi MÅSTE ha kjol, och killarna MÅSTE ha slips och skjorta typ ;p
aja, men det kan jag leva med, men är inte precis taggad,
men nått jag ÄR SJUKT TAGGAD PÅ ÄR;
13-dagscupen
matchen på måndag med 95 :)
matchen med mitt underbara lag på söndag/lördag?
i looove innebandy ;)
THATS MY SHIET!
yee 13 dagscupen tröja, den är sjukt mysig :]
för den är sjukt stooor, eller den röda är det :p
aja men nu ska jag vara social med alla som däämpar på msn,
men pussss/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0