nej tack! / ja tack!



♥ BAJTARE!
det är typ det VÄRSTA JAG VET!
speciellt när man har en image och sen bajtar nån en, 
min lillasyster har typ nyss blivit bajtad av nån tjej från typ övik?,
madde träffade henne, och tränade dom lite när dom ( flow latino ) dansade där, 
sen har tjejen ebba bajtat min lillasyster för hon är typ hennes idol ;p 
om ni kanske sett min syrra maddes breakdance kläder
rosa converse
rosa adidas tröja
rosa t-shirt
rosa väska
typ allt rosa
sen en svart mössa
ett par svarta mjukisbyxor 
sen vad ser ni på bilden att den här tjejen har på sig? ,.

men har hon inte så eller? jooo,
jag stör mig så JÄVLA HÅRT! 
för madde är ju bgirlbutterfly, 
hennes image är att hon är rosa det bara är så,

sen snor hon den, hur lågt är det? okej typ dampar, 
hela flowlatino vart ju störda på det, mamma och alla så jag är ju inte ensam prec (A)
men jag har också blivit bajtad flera gånger,.

SKRÄPMAT! 

gud vad jag hatar det seriöst (A) 
vad äre för nytta att ha det? 

dåligt med det, 
man blir sjukt fet, 
dåligt för hälsan, 
äckligt oftast, 
typ rinner fett. 
dyrt, slösar bara pengar
a sen typ miljoner til


varför äter man skräp mat?
jo för att man är för lat för att laga hemmagjord mat. 
okej vissa älskar det, förstår inte varför faktiskt, 
har typ aldrig gillat hamburgare som man äter ute,
har alltid köpt nått annat typ chicken, men det är ändå skräp mat, 
ni kanske hört mitt löfte jag sa på nyårsafton det är iallafall såhär.

inte äta skräpmat på ett helt år, 
förutom sommarlov - för sommarlovet for vi till gotland, och då måste vi, vi kan inte laga mat i bilen prec :]
har inte gjort det heller faktiskt! och det är så jäääävla värt det, känner mycket friskare, om min familj ska äta ute tar jag en nudelpåse eller nått, mycket bättre, och jag har minskat på skräpmat ätandet i min familj, för jag kan ju inte alltid äta nudlar? :p

sökte på skräkmat på google sen kom det här upp
källa; google :) 

ärligt ser det gott ut? 
reklamen lurar er så jävla hårt, 
känns typ som jag ska spy när jag ser bilderna (A)

♥ skvaller bloggar, 
lixom har dom inget annat liv?
att sitta hela dagarna och komma på skvaller om alla kända bloggare,
ska jag vara ärligt tycker jag det nästan låter patetiskt. 

(wb/överdriver) pj killar, 
okej det kan vara så SJUUUUUUUUKT snyggt att vara pj på vissa, 
men andra stör jag mig på, typ vara överdrivna och wbs, 
och när alla börjar skriva bah; awwsååwwh och sånt, 

typ en helt vanlig mening:

hej jag heter nikolina
jag älskar min blogg 
hihi, puss sötnosar :)

blir:

hewjj jawg heter nikolinawh 
jawg älskarw miwnhh blowgg
hihi, pusshh, sötnowwsarh 

typ svårt att läsa, tycker det blir drygt. 
och ta mig inte fel, jag älskar killar med 
spretigt hår sjukt nice och med typ gummiband,
men när det blir för mycket äre INTE nice! 

♥ gillar inte heller alla sthlms fjortisar,
allt är så sjukt uttjatat? 
ärligt tycker ni det är fint att se ut såhär?: 
typ brunt huvud, och vit hals..  nice ;) ! 
nej,nej,nej.

utjatat!



♥ jeans leggings, men fickor :)!




men med fickor, asså dom är så sjukt snygga, loveley! 

♥ killar med sång och gitarr :]
finns det nått som jag älskar mer typ? 
nej typ inteeee :p 
det är så jävla gulligt när dom sitter med en gitarr och sjunger,
typ skriver egna låtar ;p 

band som aldrig går av. 
och nej jag menar inte snören typ,
utan vänskap! finns inget bättre spegel en än god vän! 
att alltid ha nån som lyssnar på en och är alltid där. 

tex; 


maryam
( hittade ingen bild på oss även om jag har typ miljoner på min dator) 
melinda


♥ musik! 
jag klarar mig inte utan det, 
det är fan typ livet 

♥ vårat lag!
helt underbart, 
har inte vart så bra stämning på sista tiden, 
men nu förra matchen vi spelade tjejer, det kommer jag alltid komma ihåg, 
även om andra halvleg inte gick som vi hade tänkt oss, lite dåligare än första så var vi ändå så sjukt bra! satt på läktarn,sprang,drack,peppa allt som man gör på en match med ett leende!
för vi har typ aldrig spelat så bra, och mina lagkamrater känns som jag kan snacka om allt med er, 
eller iallfall dom mesta! hoppas vi fortsätter såhär, snacket tog verkligen vi åt oss, 
tror och hoppas verkligen, för nu fungerar vi som ett lag igen, ni är underbara,
kunde inte önska mig något bättre.
nu peppar vi nästa match, 
och vi som skulle spela med 95orna, signe,niko,ronja,lina&lovisa
nu peppar vi nästnästa med! 
älskar er så sjukt! 

♥ min dator! 
den är tillbakaaaaaa ju! :D
är så sjukt glad! den är bäst ;) 


sen äre så sjukt mycket mer saker jag skulle kunna skriva in, men inte nu :) 
ska snart se idol puss/n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0